Translate

marți, 14 ianuarie 2014

Sfarsit de poveste.

SFARSIT.

            Stimati cunoscuti tin ca in aceasta ultima scriere sa multumesc tuturor celor care au ajuns cel putin o data sa imi citeaasca gandurile transpuse aici in mediul virtual.
            Cum oamenii se nasc si apoi inevitabil trec in nefiinta asemenea se va intampla cu acest blog, aici moare.
            Desi am inceput acest lucru cu o ideie am continuat cu altceva pentru ca asa gaseam in acele momente de cuviinta sa scriu.
          In acesti ani am strans putin peste 5000 de vizualizari, o multime de aprecieri, o serie de injuraturi in particular, mustrari. Am inteles cum e sa faci un lucru de durata, este vorba numai de dorinta.
             Blogul va ramane aici nu pentru a face bani, nu am urmarit asta niciodata, va ramane pentru ca asa vrea sa il printez la un moment dat sa ii pun coperta si sa-l asez in biblioteca pentru a-mi reaminti la batranete de cine am fost si ce am facut la un moment dat.
              In continuare am sa incep un proiect pe care imi doresc sa il tratez serios, am descoperit alte lucruri pe care doresc sa le impartasesc celor ce vor sa cunoasca, vorbesc de un alt blog/site la care vreau sa construiesc ceva util colaborand cu niste persoane istete - nu se face pentru bani ci doar din pasiune.

Multumesc
                                                                                                                                    Acelasi eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu